Dag 11 - Diani Beach laatste hele dag

5 augustus 2022 - Diani Beach, Kenia

Strakblauw!

zwembad

pizzaatje en club sandwich bij zwembad als lunch

lummelen en bal overgooien in water

warm! Schaduw opzoeken op bedjes

Smiddags uno spelletje bij kopje thee met wat lekkers in de koffiebar

aapje dat pannekoekje bij de buren van tafel grist en op zn dooie gemakje een meter verder gaat opsmikkelen :-) (de bewaker met de katapult was net even weg)

even chillen en douchen op de kamer voor t avondeten

En de handdoeken story continues (toen we hier aankwamen eerste dag maar 1 handdoek, 4x moeten vragen voordat we wat kregen dag later, bij de jongens kamer idem. Vandaag waren de handdoeken weggehaald en geen nieuwe neergelegd. Weer moeten vragen. Toen maar 1 gekregen - er zal wel een handdoeken tekort zijn oid :-)))) (ws klopt dat want we kegen uiteindelijk de missende handdoeken nog warm van de droger!!)

vanavond laatste avond!

en wat een mooie afsluiting: diner op het strand!! Echt super nice. Met live muziek en dansoptreden :-) een knap staaltje afrikaanse dans.

(ohjee en rod rugpijn.. en we moeten morgen heel lang vliegen..)

morgen vertrekken we om 15.00 uur transfer naar vliegveld! Zondagochtend vroeg aankomst schiphol. Dan zit t er weer op!