Dag 10 - Diani Beach

5 augustus 2022 - Diani Beach, Kenia

Vandaag wat meer bewolking. Dus we hebben even aan het zwembad gelegen en toen de zon weg was en de wind opzette zijn we spelletjes gaan doen in de lounge. Het mooie aan dit hotel is dat alle ruimtes open zijn aan de zijkanten, of het nu de receptie, restaurant, een van de vele barren, de spelletjes hoek (met hele fijne dobbeltafels! en een pooltafel) alles is open aan de zijkant, dus je ziet altijd de zee of de tuin of de wolken. Met her en der een aapje. En hebt het gevoel dat je buiten bent! Het is hier dus nooit koud. Nu is het elke dag rond de 26/27 graden maar door het zeebriesje heel aangenaam! Niks geen zweterig gedoe. Aidan heeft voor het eerst gepoolt! En dat ging hem goed af! Rod leert m de fijne kneepjes. Piet kocht veel te dure chips in het winkeltje (500 schilling, ongeveer 4 euro). We missen de chipjes bij de borrel. We hebben een lekkere cocktail gedronken. Piet leert rubixen van aidan. En we hebben het spel keer op keer gespeeld en heel veel Uno! Zo komen we de dagen wel door :-)))